Aanmelden besloten gedeelte

U krijgt toegang tot het besloten gedeelte na éénmalige aanmelding.
In het besloten gedeelte staat nieuws over de IJsseldijkkerk waaronder foto's, alle contact personen enz.
Let op:
Voor de nieuwsbrief moet u zich apart aanmelden. Dat kan hier.

Aanmelden voor het inloggen gaat als volgt:

Stuur een email naar: aanmelding@ijsseldijkkerk.nl en vul hierin de gevraagde gegevens aan.

Onderstaande tekst kunt u eventueel ook kopiëren en plakken als de link niet goed werkt:

Onderwerp:      Aanmelden website IJsseldijkkerk

=========================================
Beste medewerker,

Graag wil ik toegang tot de ledenpagina van de IJsseldijkkerk.

Ik verklaar hierbij de op de website gepubliceerde privacyverklaring te hebben gelezen en mij hieraan te houden.
Dit houdt in dat ik de login gegevens niet aan derden zal verstrekken.
Ook ben ik akkoord dat mijn gegevens door de IJsseldijk gemeente worden gebruikt conform de privacy verklaring.

Hieronder vindt u mijn gegevens:

Achternaam:
Voorletter(s):
Straat en huisnummer:
Postcode en woonplaats:

Met vriendelijke groet,

========================================

Na aanmelding ontvangt u zo snel mogelijk een mail met uw gebruikersnaam en een een link om uw wachtwoord eenmalig aan te passen.

Hierna kunt u met uw gebruikersnaam (Email-adres) en wachtwoord inloggen. Dat kan rechtsbovenaan in de menubalk op de website.

Na het inloggen op de website en heeft u boven in de menubalk de extra menu optie "besloten".